Međunarodni sajam turizma i 18. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA

Pod sloganom „KAD JE ODMOR NIJE TEŠKO“ na Beogradskom sajmu će od 23. do 26. februara 2023. godine biti održana tradicionalna turistička smotra celog regiona jugoistočne Evrope i drugih delova sveta – 44. Međunarodni sajam turizma i 18. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA.

Zemlja partner Sajma turizma 2023. je Narodna Republika Kina, sa kojom Srbija ima izvanredne partnerske odnose u privredi, kulturi i drugim oblastima. Ovogodišnji sajam biće prilika da se, uz pomoć i veliku podršku Ministarstva za turizam i omladinu Republike Srbije, unapredi turistička razmena, da se domaći turisti upoznaju sa mogućnostima da posete zemlju bogate istorije i nasleđa, ali i da se kineski turisti vrate na prvo mesto, kada su u pitanju dolasci stranih gostiju u Srbiju. Kao poseban događaj na Sajmu turizma planiran je i B2B susret sa predstavnicima iz Kine u koordinaciji sa Privrednom komorom Srbije.

Posetioce sajma i ove godine u halama 1, 1A i 4 Beogradskog sajma očekuje veliki broj popularnih svetskih destinacija sa sve raznovrsnijom turističkom ponudom, autentičnim smeštajnim kapacitetima prilagođenim savremenim turistima.

Tradicionalno, na sajmu će učestvovati najznačajnije turističke agencije, udruženja i organizacije, hoteli, turistički centri, transportne kompanije i međunarodni tur-operatori.

Destinacije kontinuirano prisutne na sajmu i omiljene kod domaćih turista biće tu i ove godine: Turska, Grčka, Crna Gora, Tunis, Bugarska, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Kipar, Severna Makedonija… kao i prošlogodišnji učesnici – ostrvske destinacije Maldivi, Sao Tome & Principe.

Premijerno će se ove godine na Sajmu turizma predstaviti: Alžir, Burundi, Kamerun, Obala Slonovače, Gabon, Ekvatorijalna Gvineja i Namibija.

Iako je najveći deo organizacije i priprema sajma u završnoj fazi, još uvek nije kasno da izlagači prijave učešće, a poslovni posetioci uključe u B2B poslovni program i prijavom i predsajamskom komunikacijom među učesnicima unapred organizuju svoje poslovne susrete i povežu se sa poslovnim partnerima. Realizovan u saradnji sa Privrednom komorom Srbije i Evropskom mrežom preduzetništva, B2B poslovni portal putem izuzetno aktivne B2B platforme već godinama uspešno povezuje izlagače, posetioce i sve druge korisnike turističkih usluga.

Već u predsajamskom periodu B2B sastanke su najavili poslovni posetioci (buyeri) iz Španije, Švajcarske, Grčke, Mađarske, Bugarske, Bosne i Hercegovine, Albanije. Očekuje se da će uz koordinaciju Privredne komore Srbije među najaktivnijim učesnicima B2B sastanaka biti predstavnici Narodne Republike Kine, ovogodišnje zemlje partnera i afričkih zemalja koje prvi put učestvuju na Sajmu turizma.

Srbija će svoje turističke adute predstaviti u hali 4 Beogradskog sajma kroz autentične nastupe Turističke organizacije Srbije (TOS), Turističke organizacije Beograda (TOB), kao i učešće mnogobrojnih lokalnih i regionalnih turističkih organizacija iz svih delova Srbije.

One koji odmor planiraju da provedu u Srbiji obradovaće bogata ponuda koju predstavlja TOS, a listi mesta koje se ne smeju zaobići naći će se brojni gradovi i banje. Mirise i ukuse dočaraće gastronomskim specijalitetima, Srbiju koja ubrzava puls brojnim destinacijama za avanturiste, dok će talasima Dunava pozvati sve turiste na plovidbu od Vojvodine do Golupca.

Ovaj veliki sajamski događaj namenjen je profesionalcima iz svih sektora turističko-ugostiteljske privrede. Kao i do sada, paralelno sa Sajmom turizma na Beogradskom sajmu će se odvijati i 18. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA, koji će prikazati najsavremeniju opremu za hotelske i ugostiteljske objekte.

18. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA deo je velike i uspešne manifestacije koja objedinjuje i promoviše sve grane turističko-ugostiteljske privrede. U halama 2A i 2C Beogradskog sajma okupiće se najznačajnije kompanije koje se bave proizvodnjom i distribucijom najsavremenijih proizvoda i asortimana za opremanje ugostiteljskih objekata, restorana i hotela, kao i uslužnim delatnostima, novim trendovima poslovanja, snabdevanja i funkcionisanja ugostiteljskih objekata.

Sajam turizma uz Sajam HORECA-OPREMA prilika je za susrete poslovnih ljudi u turističkom, hotelskom i ugostiteljskom biznisu, za posetioce mogućnost za ekskluzivne sajamske pogodnosti za putovanja prema različitim afinitetima: porodična putovanja, daleke i egzotične destinacije, putovanja za mlade, city break, odmor i oporavak u banjama, spa vikendi na planinama, eko i aktivni turizam, kongresna dešavanja…

Celodnevna dešavanja, prezentacije, promocije, degustacije specijaliteta i ukusa sa svih meridijana, uz druženja i nezaboravne susrete, razlog su zašto posetioci vole i iščekuju ovaj nezamenljiv i vanserijski događaj.

Radno vreme Sajma turizma i Sajma HORECA-OPREMA:

ČET – SUB, 23 – 25. februar: 10:00 – 19:00
NED, 26. februar 10:00 – 18:00

Ulaznice:

Cena pojedinačne ulaznice je 450 RSD
Grupna ulaznica (minimum osam osoba): 350 RSD
Poslovna ulaznica sa paketom pogodnosti: 3.000 RSD

Parking za automobile: 200 RSD po satu

Novinarske akreditacije: Zahtev za novinarsku akreditaciju pošaljite na e mail press@sajam.rs

Medijski partneri manifestacije:

SAT Media Group, TU Magazin, Travel Daily News, Adria Media Group, Color Press Group, Kongresni turizam, Place2Go, Style.rs, TripinSrbija, Events in Serbia, Turistička prizma, Turistički svet, Srbija koju volim, Events in Serbia, Turizam TV – Više od Putovanja, Furaj.ba, Caffe Montenegro, Lutajući putnik, Rusian Travel Digest, First Media Group, Adriatic Traveller

Hotel partner: Hotel Mona Plaza

Izvor: Beogradski sajam

Foto: Beogradski sajam