Više od 15 godina poslovanja u oblasti hotelske industrije, rezultiralo je da kompanija NAG potpisuje unifrome velikog broja hotela u regionu
Već odavno je dokazana činjenica da uniforma u hotelima utvrđuje identitet brenda. Od samog nastanka hotelske industrije, uniforma stvara sliku o kvalitetu usluge i gostoljubivosti osoblja. Iz tog razloga, izbor uniforme ne treba prepuštati slučaju, već se njen dizajn i izrada treba poveriti pravim profesionalcima. Trideset osam godina porodične tradicije i iskustva doveli su do toga da tim kompanije NAG, na čelu sa dizajnerom Aleksandrom Popović, pristupa izradi poslovnih uniformi studiozno i profesionalno, vodeći računa da elementi uniforme budu praktični, moderni i udobni za nošenje i pruže zaposlenima osećaj pripadnosti i ponosa, što pozitivno utiče na posao koji rade.
– Pokrivajući sve sektore od recepcije, preko prodaje, restorana i housekeeping-a, pa sve do spa centra i hotelskog tekstila, omogućavamo da na jednom mestu hotel pronađe sve ono što im je potrebno. Ta centralizacija nabavke je nešto što olakšava sam proces organizacije uniformi i hotelskog tekstila za jedan hotel – ističu u NAG-u.
Funkcionlanost i kvalitet uniforme su jako bitni, jer je ona često izložena svakodnevnoj upotrebi i čestim pranjima. Tu materijal igra posebnu ulogu. Svojstva nekog materijala i modela nisu primenljiva u istoj meri u svim sektorima hotelskih uniformi.
– Nama je kvalitet i dostupnost materijala na prvom mestu. Iskustvo nam je pokazalo da je u hotelskoj industriji velika fluktuacija, ljudi se često menjaju. Iz tog razloga, mi u startu garantujemo dostupnost izabranog materijala na duži period, što znači da se ne može desiti da već prilikom dopune ili poručivanja novih uniformi, materijal nije isti kao prvi put. To nas definitvno izdvaja od drugih. Iz tog razloga, NAG posluje po principu obezbeđenog lagera materijala za hotelske kuće.
Na osnovu dizajnerski uklopljene uniforme, gosti stvaraju pozitivan utisak koji ih asocira na standard visokog kvaliteta. Čineći kompletan hotelski tim uniformisanim na pravilan način, ističe se visoka produktivnost tima i njihova profesionalnost. Oslikavanjem brenda uz pomoć boja i detalja, ceo tim postaje jedna moćna mašinerija koja proizvodi zadovoljstvo svih strana: i gosta i hotela ili restorana.
Za hotele i restorane, u NAG-u razvijaju stil u tri pravca: standardna, uniforma po zahtevu i dizajnerska uniforma. O detaljima i te kako vode računa, jer smatraju da sve od materijala do dugmeta mora imati svoju namenu i funkcionalnost.
Standradna uniforma je baza svakog hotela i restorana. Taj stil uniforme mora biti uvek dostupan. Druga vrsta je uniforma po zahtevu koja u manjoj meri odstupa od standardne po detaljima i bojama. Treći pravac je dizajnerska uniforma – specijlano dizajnirana za određenog klijenta u skladu sa tehničkim mogućnostima i performansama izabranog materijala. Ona je definitivno najbolji način kako se izdvojiti od ostalih.
Jasno definišući rokove, poštujući zahteve klijenta u pogledu dizajna, materijala i performansi uniformi, NAG donosi još jednu novinu na tržište uniformi u Srbiji u pogledu B2B poslovanja. To je NAG VIP aplikacija kojom se umnogome olakšava ceo proces nabavke.
– Da bi “obukli” jedan hotel ili restoran u uniforme koje su odličan saveznik u poslovanju, potrebno je mnogo rada, znanja i iskustva. Više od 15 godina se u tome usavršavamo, a koliko uspevamo u tome, pokazuje poverenje koje su nam ukazali skoro svi viđeniji hoteli i restorani u regionu. Nama je cilj da damo svoj doprinos uspehu poslovanja klijenta, a zauzvrat nudimo benefit zaokruživanja cele priče od ideje, preko realizacije do isporuke finalnog proizvoda na adresu klijenta.
Više o kompaniji NAG i uniformama za hotele na stranici www.nag.rs.
Tekst : NAG d.o.o
Izvor: https://tumagazin.rs/
Foto: Željko Santrač