Booking.com: Održivi i ekološki turizam je prioritet

Sve više svetskih putnika ima razvijenu svest o uticaju putovanja na okolinu, i održivi i ekološki oblici putovanja su svakako budućnost turizma Booking.com je vodeća digitalna platforma za putovanja, i u svom poslednjem istraživanju potvrdili su najaktuelniji trend u turizmu, održivi i ekološki način putovanja. Podaci istraživanja pokazuju kako je pandemija uticala na putnike da se sve više okreću održivim oblicima putovanja, i kako su postali svesni sopstvenog delovanja na okolinu i lokalne zajednice. Više od polovine putnika iz celog sveta, njih 53%, potvrđuje da zbog koronavirusa želi da putuje održivije, a gotovo svi ističu da će u svojim budućim putovanjima izbegavati poznate destinacije, i da će ostvariti svoja putovanja van turističke sezone. Najbolja formula, navode putnici, jeste odabir alternativnih destinacija van turističke sezone kako bi se izbeglo stvaranje prevelikih gužvi. Putnici ne razmatraju pažljivo samo odabir destinacija, već razmišljaju i o tome kako njihova putovanja mogu ostaviti dugotrajniji učinak na lokalne zajednice, bilo da se radi o pozitivnom ili negativnom delovanju. Istraživanje Booking.com servisa otkriva da veliki broj putnika želi da potroši svoj novac na putovanju koje se ostvaruje u lokalnim zajednicama, što bi predstavljalo investiciju i doprinos očuvanju kilturno-istorijskih dobara. Ovaj trend je optimističan pokazatelj da će putnici u budućnosti donositi dobre odluke vezane za putovanja, imajući na umu da će svaki održivi korak koji preduzmu pomoći da se smanji njihov uticaj na okolinu. Dakle, u fokusu će biti putovanja bez gužvi, putovanja van sezone, bez plastičnih i ostalih materijala koji ugrožavaju planetu i pozitivan odnos prema loakalnim zajednicama. Izvor: https://tumagazin.rs/

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *