Promocije domaćeg turizma pod nazivom „Srbija, moja destinacija“

Udruženje banja Srbije je organizator promocije domaćeg turizma pod nazivom „Srbija, moja destinacija“, jedinog događaja u poslednjih godinu dana koji „uživo“ promoviše srpski turizam. Promocija se sastoji iz dva dela – izložbe na Savskoj promenadi koja traje od 15. aprila do 15. maja i promocije ispred ulaza u TC Galerija sa strane Savske promenade u subotu i nedelju, 15. 16. maja.

U oba segmenta promocije učestvuje 25 izlagača – lokalnih i regionalnih turističkih organizacija i specijalnih bolnica za rehabilitaciju. Prolaznici će u ova dva dana moći da se upoznaju sa ponudom RH centara MERKUR u Vrnjačkoj Banji i AGENS u Mataruškoj Banji, kao i Loznice, Sokobanje, Prolom banje, Lukovske banje, Aranđelovca, Niša, Leskovca, Kragujevca, Topole, Vranja i turističkih destinacija Zapadne Srbije – Tare, Zlatara, Zlatibora, Čačka, Prijepolja, Ivanjice, Sjenice, Arilja, Požege i Kosjerića.

Jedan od izlagača će biti i Udruženje banja Srbije kao član Srbija Detoks Tima i predstaviti novi projekat – Upoznaj sebe putujući Srbijom. Cilj ovog projekta je upoznavanje sa ekološki čistim destinacijama Srbije uz edukaciju o detoksikaciji organizma i zdravom načinu života.

Izvor: https://www.turistickisvet.com/

Foto: Udruženje Banja Srbije

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *