TUTTOFOOD 2021

TUTTOFOOD se vraća u fieramilano od 22. do 26. oktobra. Novim datumima TUTTOFOOD će iskoristiti najzanimljiviji trenutak u godini, kada će se zacrtati trendovi za špic sledeće sezone. Posebno ove godine, kada će jesen obeležiti povratak ne samo nakon letnje pauze, već i nakon zaključavanja zbog koronavirusa. A nema boljeg mesta za to od Milana, grada koji poslednjih godina sve više postaje svetska referenca za gurmansku hranu i piće, turizam i ugostiteljstvo. Kad smo već kod toga, TUTTOFOOD će sarađivati sa HostMilano, vodećim svetskim sajmoom za ugostiteljstvo, kao i sa MEAT-TECH, sajmom prerade mesa i gotovih obroka i tako izlagačima, kupcima i profesionalnim posetiocima omogućiti da u potpunosti istraže nekoliko različitih vrednosnih lanaca
Fokus TUTTOFOOD 2021 biće na kvalitetu, što se najbolje vidi u njegovom bogatom programu događaja. Ponovo je tu Retail Plaza, događaj koji će biti u toku sa inovacijama u velikoj distribuciji i maloprodaji, ove godine biće održan u partnerstvu sa referentnim udruženjem Retail Institute Italy. Istražiće se i mnoge vruće teme: od novih formata, sa fokusom na luksuz i održavanje ili rasta isporuke hrane, do sve personalizovanijih višekanalnih usluga, od održivosti i digitalnih evolucija do razgovora sa najvišim menadžerima.

Evolution Plaza, druga „arena“ na sajmu TUTTOFOOD 2021, biće posvećena inovacijama u tehnološkim aspektima: aplikacijama, isporuci hrane, e-trgovini, praćenju porekla namirnica. To će biti mesto za najsavremenija rešenja i srž područja TUTTODIGITAL, koje će ponuditi inicijative kako velikih igrača, tako i inovativnih startapova, praćeno dobrim praksama izlagača. Za širenje digitalnog sadržaja tokom godine, događaj takođe vrednuje znanje svog partnera Netcomm, italijanskog konzorcijuma za digitalnu trgovinu. Takođe je od velike važnosti Innovation Area (zona za inovacije) koja će predstaviti novi događaj u saradnji sa časopisima Gdoweek i Mark Up, posvećena najinovativnijim rešenjima u tom sektoru, a pored toga će i izložiti nagrađene proizvode.
Što se tiče izložbenih zona, jedna nova karakteristika je TUTTOFRUIT, područje posvećeno svežem voću i povrću i inovacijama u IV i V opsegu, koji vrednuju proizvode od voća i povrća sa visokim sadržajem usluga. TUTTOFOOD 2021. takođe se fokusira na organski razvoj najnovijih sektora – TUTTOWINE, TUTTODIGITAL i TUTTOHEALTH – kao i na objedinjavanje tradicionalnijih sektora. Snažan fokus takođe će biti stavljen na inovacije zahvaljujući zoni Innovation Area. Posetioci će uživati u hibridnom iskustvu zahvaljujući digitalnom ekosistemu platforme Fiera Milano i moći će da budu prisutni u najvećoj meri zahvaljujući Fiera Milano protokolu pod nazivom “Safe together” (na sigurnom zajedno).

Izvor: https://tumagazin.rs/

Foto: https://tumagazin.rs/

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *